God 16 november.
God morgon! Här står jag och steker ägg, ska dra i väg och kolla bil senare. Hoppas på lyckligt slut på bil letandet idag. Ha en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morrn! Här mulnar det på, det var strålande sol när jag vaknade. Nåja, jag ska nog städa lite här idag, men bara lite 😛Måste plocka undan för jag har dragit fram en massa sysaker.
Det blev lyckligt avslut på letandet, nu ska min gamla goa Bmw säljas så är allt gott slut på.
/ Skogshumblan
Här började lördagen extra sent, hade svårt att sova p.g. av värk så när jag äntligen fick upp värmen och somnade så sov jag länge!
Det har regnat under natten och även under dagen har det kommit rejäla lokala skurar
Har inte planerat att göra något särskilt idag, det blir väl att jag plockar lite när man ändå går förbi saker som ligger fel osv.
Hamnade ändå här framför datorn och tvn så får väl se hur mycket annat som blir gjort!
Ha en fortsatt bra lördag!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God kväll.
Efter att ha jobbat i 11 graders värme och halv storm är jag nu hemma och tar det lugnt.. Kan erkänna att jag njuter av lugnet..
Tänkte kolla om det är något intressant på tv att se.. har ju äran att jobba bara kväll i morgon så kan ju vara vaken lite länge..
Hoppas att ni alla har haft en mysig lördag och att kvällen blir alla tiders bra.
#5 Vad jobbar du med? I ett kylrum utomhus?🤔
Jag jobbar inom hemtjänsten och springer ut och in hela tiden.. har varit 11 grader ute. och blåsigt 😃😂kylrum. jag ibland känns det som att man är i ett kylrum när bilen inte hinner bli varm om man har bilturen.. Men värre är det och pulsa i 30 cm snö dom inte hunnit ploga bort.. 🥵
Ok, då fattar jag! Ja, det måste vara skönt att komma hem till värmen efter att du jobbat klart efter sådana pass!

Hallojsan på er!
Kvistar förbi er så här på kvällskvisten mitt i november! Här har det varit finfint väder idag och det börjar bli fullmåne såg jag tidigare på kvällen. Kanske därför jag var så trött att jag sov middag 2 timmar… 😴
Ska läsa ikapp lite, vi ses!
Hej fridelfina. Kul att ses!
/ Skogshumblan

Tack detsamma Skogshumblan!