15 oktober
Godmorgon tisdag
GĂ€sp!đŽSovit som en stock, verkligen. Var lĂ„ngt borta i drömmarna dĂ„ klockan ringde och har inte riktigt vaknat Ă€n. GrĂ„trist vĂ€der, regnet slĂ„r mot rutorna och det blĂ„ser en del. Ska till stora staden efter jobbet och jag hoppas det gĂ„r undan sĂ„ jag kan slappa lite i kvĂ€ll.
Yr.no lovar uppehÄll framÄt dagen och runt +9. Men solen verkar befinna sig nÄgon annanstans.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Go möra som en sÀger hÀr i VÀstergötlands tassemarker. Har fÄtt lite sovmorgon idag dÄ maken Àr hemma och vabbar. Jag ska jobba idag och förbereda det lilla jag har ifall vi behöver vikarie för mig. VÀdret har jag inte kÀnt pÄ Àn. Kolmörkt ute, lite hÀrligt mÄste jag sÀga. Ha det sÄ gott ni kan idag vÀnner !
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
GodkvÀll
Har har solen strĂ„lat idag men det har blĂ„st pingviner. Datautbildning pĂ„ jobbet, grymt trĂ„kigt att sitta dĂ€r och klicka. Ge mig lĂ€nken istĂ€llet sĂ„ jag kan klicka pĂ„ kontoret. Jag tycker inte om att sitta och vĂ€nta pĂ„ att alla ska klicka klart och vi fick inte klicka vidare förrĂ€n alla hade klickat klart. Jag sĂ€ger som eleverna: "Det suger" đĄ
âïž skiner alltid bakom molnen
âïž Mañana es un otro dĂa âïž
SajtvÀrd pÄ Lenormand
God kvÀll pÄ er.
Först va det att Äka och jobba. Sen hem och meditera en stund. men sÄg inget men va nog inte alls upplagd för det idag.. Sen va det att promenera till skolan pÄ utvecklingssamtal med sonen. Sen fixa mat och köra hem stora dottern..
Nu fĂ„r jag Ă€nligen sitta ned och vila đ
Hoppas ni alla haft en underbar dag och fĂ„r en trevlig kvĂ€ll och natt..Sov gott pĂ„ er nĂ€r det Ă€r dags.. đŽ