2 Oktober
Morgon pÄ er.
Oseg idagđ-0,8, stjĂ€rnklart och en tunn mĂ„nstrimma gnistrar i ytan pĂ„ sjön hĂ€r nedanför, nĂ€stan lite trolskt, vackert.
En snabbfrukost av kaffe Ă„ ostfralla, sĂ„ e man redo för nya upptĂ„g idagđ
Ha d, alla glada dÀrute.

Godmorgon Ford och alla andra som droppar in framĂ„t dagen. đ
LĂ€r fĂ„ skrapa rutor, -3 hĂ€r fast det ska bli en solig dag idag med +11. Men det Ă€r ju ett par timmar dit. Har drömt att jag borrat efter olja i natt, och jag fann en hel massa som bara sprutade rĂ€tt ut i luften. Vi jublade av glĂ€dje.đ
Dagens energikort, 6 svÀrd, indikerar att det finns en del att vara tacksam för och att jag hÄller fokus och Àr mÄlinriktad idag. SÄ jag tror det blir en toppendag.
Mot jobbet nu dÄ! Hoppas Ni fÄr en fin dag.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God lunch..
Har varit ivÀg pÄ morgonen och fixat dÀcket. Han som tog bort spiken och lagade det sa att jag hade tur som inte Äkte med det. för det satt ganska löst och hade blivit en rejÀl punka om det lossnat..
SĂ„ tackar mina guider som visade mig spiken sĂ„ jag kunde laga dĂ€cket. SĂ„ vist kan man fĂ„ bevis pĂ„ att vi har beskydd frĂ„n de pĂ„ andra sidan. I alla fall Ă€r det bevis nog för mig đ
Nu ska jag fixa lite lunch och sen vila lite. Sen gĂ€ller kvĂ€llspasset pĂ„ jobbet. Nackdelen med vĂ„rden. Men vad gör man inte för jobbet đ€
Till er alla goa Tarot Ă€lskare ha en bra dag och kvĂ€ll och njut av tillvaron och lyssna pĂ„ era guider och andar de finns med er nĂ€r ni behöver det đ
Idag ska jag Ă„ka hem och göra i ordning i vardagsrummet đför nu Ă€r parketten klar. NĂ€r jag Ă„kte hemifrĂ„n i förrgĂ„r sĂ„ hade golvkillen hunnit slipa fĂ€rdigt och lĂ€gga första lagret med lack, och det var en sĂ„ otrolig skillnad! FrĂ„n gammal furu-gul till blek ljus ek â€ïžKĂ€nns som ett nytt rum!
God kvÀll! Kallt som attan i morse nÀr jag stapplade ut vid 06 för min "halvmilare". InsÄg att jag behöver köpa vinterfodrade löparklÀder om jag inte vill frysa. Helt oslagbart vackert ute med dimma över sjön och mörker som sakta gÄr mot dag.
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
GoKvĂ€ll pĂ„ er. Ăntligen kvĂ€ller. Ă ter en bra dag till Ă€nda. Klar, hög o fin höstkvĂ€llsluft.
#1 Jahaja, hittar du nĂ„n logisk symbolik i din dröm?đ
#2 Jo att vi har hjÀlp utifrÄn ibland Àr nog sÀkert, man har sett en del tydliga exempel pÄ det.

Ford: NĂ€ inte annat Ă€n att jag blir smĂ„tt förvirrad av att inga miljoner trilat in pĂ„ kontot under dagenđ
Amandla sÄ gott, kan tÀnka mig att det blir som nytt allting. SÄ najs. Förr hade de sÄ starka lacker att man inte kunde vistas i rummet utan att mÄ illa under flera veckor efterÄt. hoppas de har miladare varianter nu.
Skogis laddar du inför ett nytt lopp?
Tack Sol och hoppas du fÄr en fin afton, fast du jobbar. Otur med spiken hörru, men som sagt tur att du sÄg den och inte upptÀckte det i fel lÀge.
Idag ser jag att Arga snickaren ska ha sÀsongspremiÀr. Blir ju himla glad. Mitt favoritprogram no.1. och samma kvÀll och pÄ samma kanal Àr det Roomservice. Ett fruntimmer kan ju inte bli mycket lyckligare
SÄ det Àr vÀl bÀst jag sÀger nattinatti redan nu dÄ, för jag kommer ha en massa karlar i mitt vardagsrum i kvÀll.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Pagan. NÀ inte direkt. Springer för att jag mÄr bra av det. Springer för att orka ladda efter nyÄr. Dà laddar jag för Gbgvarvet ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jaha, vissa borrar efter olja, sjĂ€lv har jag klĂ€ttrat pĂ„ tak och letat under takpannor efter undulater som byggt bonâŠ..
Tror inte det eftersom jag lider av svindel, sĂ„ jag undrar vad den hĂ€r drömmen betyderđ€!
HÀr har varit lite kyligt men solsken och vackert. Tog en nödvÀndig promenad upp till lasarettet för mammografi, ingen höjdare men jÀmfört med vad som kan ske om jag inte gör det vill jag inte ens tÀnka pÄ! Hoppas att det Àr ok precis som det varit förr om Ären, Àr ju lite nervöst att vÀnta dessa 14 dagar innan jag fÄr besked.
Min promenadkompis var med eftersom hon ÀndÄ ville ut och röra pÄ sig, pÄ hemvÀgen stack vi in pÄ StengÄrden och köpte varsin sten.
Skall googla lite och se om jag hittar min och var den stÄr för. Brukar köpa stenar som jag dras till men inte har en susning vad den skall vara bra till!
För det mesta brukar det ligga en liten lapp med namn pÄ stenen som man fÄr i sten skÄlarna men just i denna fanns det ingen.
Ha det bra alla!đș
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Pagan, lacken luktar knappt alls! TvÄan som varit hemma de hÀr dagarna (han har sovit i min sÀng, den enda som inte varit belamrad med saker och möbler) sÀger att det luktade litegrann just nÀr det var nylackat i mÄndags och Ànnu mindre igÄr. Idag kÀnns det just ingenting. Skönt!
Alla möbler Ă€r tillbaka, men alla prylar har inte hittat sina platser Ă€n. Jag passar pĂ„ och plockar bort en del som stĂ„tt framme lĂ€nge och tar fram annat istĂ€llet, och flyttar runt pĂ„ en del som jag gĂ€rna vill se varje dag. SĂ„ det kĂ€nns nytt hĂ€r, en skön kĂ€nsla đlite som att flytta, och det Ă€r ju det jag drömmer omâŠ
#1 Ja det gĂ€ller & ta vara pĂ„ dem fyndigheterna som finns đ
Glad för din skull att det slutade lyckligt i drömmenđ
Vi fÄr vÀl tacka president Obama ocksÄ, att han lÀt bli & kriga i Syrien.
Bensinen & oljepriserna blir ju lite billigare i vinter pÄ sÄ vis.
Billigare att bo och pendla đ
Tarotstollan lĂ€gg ut en bild pĂ„ stenen kanske nĂ„gon av oss kĂ€nner igen den om du inte hittar en bild pĂ„ den som du kĂ€nner igen âïž
#12. TyvÀrr har jag ingen möjlighet att lÀggs ut den pÄ bild dÄ jag inte har sÄdana grejer.
Har i all fall kommit fram till att den Àr en Opal av nÄgot slag. Den heter bl.a. Opal glas, halvt genomskinlig med gul nyans i. Ser ut som om den var gjord i plast, sÄg ocksÄ namnet Mjölk glas om stenar som liknade den.
Har du inte en kamera i mobilen?? SÄ brukar jag lÀgga in mina kort i datorn..
#14. Haha Sol, min mobil Ă€r frĂ„n stenĂ„ldernđđ!
DĂ„ fĂ„r du vĂ€l gĂ„ och be att fĂ„ lĂ„na grannens dĂ„ đVi har en vĂ„rdtagare som Ă€r över 80 Ă„r pĂ„ jobbet som köpt en ny mobil. SĂ„ nĂ„gon granne kan du sĂ€kert lĂ„na en av som du kan ta ett kort med đ