Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1054 ggr
Pagan
2013-09-28 11:01
1

28 september

Gooood morgon

Här har vi strålande sol, ljusa lätta moln och en blå himmel. Runt +11. Strålande höstdag med andra ord.

Min plan är att vara ute och röja lite i trädgården, samla in sista örterna och rensa i krukorna. Lite pyssel i godan ro. Har ingen vidare ork så jag lär inte ha hög puls direkt.😊

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

åkerhumla
2013-09-28 11:31
1

God förmiddag :-) Här har vi en mulen dag och några grader varmt. Hunnit starta en maskin tvätt, sparka ut dottern och suttit med pendeln. Den ville inte, bara dansade så den åkte i bh:n och där får den vara ett tag. Ikväll blir det tjejfest :-) ska bli trevligt.

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Skogshumblan
2013-09-28 11:52
1

God middag!

Här är mulet och lite småregn som hänger i luften. Har köpt lite ljung och några sedum som min dotter prompt skulle ha. Tanken var ju att plantera om i krukor, ställa in de som inte tål frost och sånt. Det är fortfarande i tankestadiet.😂

Först lite lunch och sen så får jag nog sätta fart.

Må så gott och ha en skön helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-09-28 18:44
1

God kväll på er!

Började min dag klockan 5 och tänkte jag va tvungen att säga god morgon innan jag åker till jobbet 😃 Nä men man är ju lite nyfiken om något har hänt under natten.. och kaffet måste ju drickas och så ska man ju vakna till så man orkar jobba.. 😊

Men nu är denna arbetsdag slut och jag får vila till i morgon klockan 5 och då är det delat så de blir att bo på jobbet.. 😕

Så hinner inte läsa allt roligt som har hänt innan måndag kväll 🤔

Men vad gör man inte för jobbet och ekonomin,, 😃

Ha nu en riktigt trevlig lördagskväll 🤗

Pagan
2013-09-28 19:15
2

Jag kom mig ut och röjde lite. Klippte häcken, rensade krukorna på sommarblommor, planterade lite höstfägring, bar in sommargrejerna, planterade en del  från krukor till rabatter och fick röjt i garaget så bilen kommer in i vinter. Helt totalt slut var jag. Men nöjd ändå. Resten får vara till nästa helg tror jag. När jag hostat oupphörligt en bra stund vid minsta ansträngning gav jag upp.

Bo på jobbet låter ju mindre kul Sol. Ja man skulle vara miljonär du, få välja själv, men tills dess så…..😕

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-09-28 19:21
1

Vad du har varit flitig Pagan. Inte illa. Då är du värd vila nu.. 😃

Tarotstollan
2013-09-28 20:13
1

Själv fick jag hasa mig upp tidigt idag, redan kl. 10!😉
Jag och min kompis gick ner till Höstmarknaden för att se vad de hade att erbjuda!
Som vanligt en blandad kompott, många människor och svårt att komma fram och se vad de har till försäljning.
Flera ställen med exakt samma saker men priset var olika, så det gällde att veta var det var billigast och om man hade orken att gå tillbaka i trängseln för att spara några kronor.
Tog några lotter på chokladhjulet men varken kompisen eller jag vann något. Jag köpte lite kryddor som inte finns i vanliga affärer att få tag på och en svart T-shirt med vargar på.
På hemvägen gick vi in i på Ekohallen och jag köpte ett nytt våffeljärn, mitt gamla hade gått sönder för flera månader sen.
Det var mulet hela dagen men uppehåll, lagom till vi skulle gå hem vid 16-tiden kom solen fram.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-09-28 22:27
2

Jag har också slängt sommarblommor idag, och plockat undan på balkongen. Dynan till min solstol måste slängas, den var trasig 😮Sen har jag också börjat röja i vardagsrummet, imorgon ska det tömmas helt för på måndag kommer det gubbar som ska slipa parketten. Fattar inte riktigt vart vi ska göra av alla möbler… men det löser sig på något vis.

Tarotstollan
2013-09-28 23:16
1

Det är högt till taket Amandla, stappla på höjden😉😃!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-09-28 23:58
0

Jodå, det ska nog gå. 🙂