Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 677 ggr
Pagan
2013-09-27 05:15
1

27 september

Godmorgon fredag😃

Fredag, bara sĂ€g ordet högt och ljuda det ordentligt! SĂ„ himla underbart. Blir till att flexa ut tidigt idag. Ska nĂ€mligen sova! Massa massa sova ska jag sysselsĂ€tta mig med under dagen🙂Den envisa förkylningen ger inte riktigt med sig sĂ„ jag ska sova bort den. Kanske kan det fungera? Kroppen tror det iallafall.

Efter jag har jobbat ett par timmar, sovit massor sÄ ska jag se pÄ TV. SÄ dagens aktiviteter Àr planerade! Hur ser er dag ut?

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Äkerhumla
2013-09-27 07:58
1

HĂ€r spöregnar det ☔

TvĂ„ lektioner sen ska jag plocka ihop mina saker för nya Ă€ventyr đŸ„ł

☀ skiner alltid bakom molnen
❇ Mañana es un otro dĂ­a ❇

SajtvÀrd pÄ Lenormand

[Sol69]
2013-09-27 12:53
1

God lunch pÄ er!

Nu har jag haft en lugn morgon.. Funderar pĂ„ att Ă„ka in till Vadstena en svĂ€ng till en andlig butik och kolla lĂ€get,, Undra om den finns kvar. har ej varit dĂ€r den i sommras.. đŸ€”Men de lĂ€r vĂ€l mĂ€rkas..

I helgen Ă€r det jobb för mig.. sĂ„ ingen rast och ingen vila.. Men hoppas att ni andra fĂ„r en riktigt trevlig helg.. đŸ€—

fridelfina
2013-09-28 00:26
1

Tjillevippen! Sen fredagshĂ€lsning till er, nu Ă€r det redan lördag! 😎

NĂ€, ska gĂ„ Ă„ sova nu dĂ„ sĂ„ jag orkar med resten av lördan 👋

Jessica HollÀndare
2013-09-28 02:49
1

Tjingeling!!

Även jag smyger in pĂ„ lördagen istĂ€llet

Jag har jobb pÄ schemat hela helgen. KÀnns lite sÄdÀr med tanke pÄ att jag Àr sÄ trött och har sÄ ont just nu. Men bara att hÀrda ut. Har ansökt om graviditetspenning nu i alla fall. Var tveksam ett tag dÄ man fÄr sÄ dÄligt betalt, men insÄg mina begrÀnsningar. Har aldeless för tungt jobb..

Hoppas att ni fÄr en underbar lördag alla och att ni sovit gott!!