Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 615 ggr
Pagan
2013-09-14 10:39
1

14 september

Godmorgon lördag

Här är det marknadsdagar, massa knallar från hela vida Sverige. Men jag vet inte om jag ska åka dit. Samma varje år. Vad jag däremot vet är att en tripp till IKEA är på tapeten. Dottern vill ha ett badrumsskåp. Hon får inte plats på hyllan längre säger hon. Ilandsbekymmer i sin helhet.

Gråtunga moln hänger där uppe men än så länge uppehåll.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-09-14 10:57
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Blev lite sov morgon idag, men gud vad skönt de va att få sova ut lite..
känner mig som en ny människa idag.. 🙂

Solen försöker att bryta sig igenom diset här. får väl se hur det kommer att gå.. 🤔

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra av min dag än.. går och lullar lite hemma och bara har det bra, 😃

Men ska väl fundera på att sluta dricka kaffe och sätta lite fart så något händer idag.. 🙂

Ha en mysig lördag och helg nu 😃

Amandla
2013-09-14 12:22
1

Jag ska träffa tjejen som jag är kontaktperson åt, idag vill hon på loppis  men jag har en stark känsla av att vi slutar på köpcentrumet som vanligt 🙂

Elena-Maria
2013-09-14 14:29
1

Lugn dag idag med pyssel. Sitter och scrappar så papperen yr. Tycker det är lite avkopplande. Har införskaffat en espressomaskin för bidragen vi fick på bröllopsdagen för ändamålet så jag försöker även låta bli att ta en överdos av kaffe 😉 (Det är ju så gott!)

Vaknade kl 8 imorse, helt självmant. En lördag. Jaja, fler timmar på dagen blir det ju då. Ska träffa två väninnor i kväll och mysa lite.

Fridens liljor!

Fred och god växt!

fridelfina
2013-09-14 17:31
1

Har varit på marknad och myst med svägerskan. Sitter nu på en liten barnstol och får träsmak i baken och funderar på om jag ska sova middag eller hålla mig vaken till efter middagen, när den nu blir? 😴

Tarotstollan
2013-09-14 19:58
2

Här har varit ömsom klar sol och soldis, varmt och skönt. ☀️Har gått i djurparken några timmar med min kompis, inte mycket folk och det är ju skönt.
Skulle tro att de flesta var och antingen sprang eller tittade på Kretsloppet!
Sen gick vi vidare runt lite i Knalleland. Känner nu att det strammar lite i ansiktet så jag har nog fått lite extra färg så här sent på året👍!
Dessutom har jag fått någon sorts kramp i den ena hålfoten så jag har lite svårt att gå men det fixar väl sig på något sätt!

Nu skall jag äta lite och tillbringa resten av lördagen framför båda burkarna!
Ha det bra🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-09-14 20:03
2

Idag har jag handlat lite mat och sen va jag ute och rensade och fixade rabatterna inför hösten och vintern,,

Så måste ha gjort en hel del vardagsmotion idag.. upp och ned.. upp och ned,, 🥵Men nu kan de få regna och snöa bäst det vill.. 😃

Men för att va riktigt säker på att ha fått nog med vardags motion tog jag en promenad utmed Vättern och njöt av det varma vädret. För de säger att de är stor risk att de blir höstrusk i morgon ☔️

Ikväll ska jag ta de lugn och bara vara vid tv och datorn och njuta av lugnet. 🙂

Ha en mysig lördagskväll 🤗