13 september
Godmorgon GodmorgonđŽ
De Àr fredag i dag. Och den trettonde!
Men det Àr bara ett datum bland alla andra.
Hoppas Ni fÄr en bra dag, vad Ni Àn fyller den med.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Morning! HĂ€r var det bra mulet nĂ€r jag vaknade men det börjar lĂ€tta upp. Kan tĂ€nka mig att det blir lika underbart sensommarvĂ€der idag âïž
Go midda.
Ănskar er alla en trevlig helg.
I morgonbitti Äker jag ivÀg med mina cirkeldeltagare till ett riktigt spökhus och sover över. Jörgen Gustavsson sÄg riktigt skÀrrad ut i avsnittet han var med i av "Det okÀnda" som spelades in just i det hÀr huset.
Ja, jag ville bara att ni skulle vata vad som kan ha hÀnt om jag inte dyker upp pÄ iFokus pÄ Söndag -MÄndag.
MoahahahahaâŠ.. 
đ»đźđ
God eftermiddag..
Helgen Àr hÀr⊠Ledig
![]()
Men jag har inte planerat min helg.. tÀnkte den fÄr bli spontan och njuta av den,, efter att jobbet pumpat ut mig totalt..
IgÄr dÀcka jag redan innan 20 pÄ kvÀllen.. helt slutkörd,, Nu blir de att njuta av ledigheten,,
Ha en mysig kvÀll..
GokvÀll pÄ er!
Ja, vet inte om det bara Ă€r slumpen som gör det, men jag lyckas alltid bli skadad dĂ„ det Ă€r fredag den 13:e. Denna gĂ„ngen ramlade jag ner för trappen strax efter midnatt. Eller sĂ„ Ă€r jag bara klantig đ Blir nog sĂ€ngliggande större delen av helgen
#2. Det lĂ„ter spĂ€nnande Gunilla, hoppas att ni fĂ„r lite lön för mödan sĂ„ nĂ„gra spöken kommer fram och hĂ€lsar pĂ„ er. Jörgen Ă€r ju en karl och de blir ju rĂ€dda för alltđ, pĂ„ dem bara Gunilla!
#5. Stackare, ja det lĂ„ter inget vidare! Ăr det datumet som styr dig eller du som reagerar pĂ„ datumet? Hoppas att du inte skadat dig allvarligt!
Alla ni andra, ha en trevlig fredagkvĂ€ll. đș
SjÀlv har jag varit ute i det fina vÀdret och promenerat runt med min promenadkompis och snackat om det mesta. Hon hade hoppats pÄ att jag skulle tagit med mig tarotkorten men de hade jag lÀmnat hemma idag.
Just nu sitter jag och kollar pĂ„ Animal Planet dĂ€r de visar hur en stor död FlodhĂ€st Ă€ts upp av en massa olika djur! Ăckligt men mycket intressant!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

NĂ€men Gunilla guuuu vad spĂ€nnande, hoppas Ni fĂ„r kontaktđDu fĂ„r gĂ€rna delge vad Ni upplevde nĂ€r du kommer hem.
Jösses Saoirse. SĂ€ngliggandes hela helgen, det lĂ„ter som du slagit dig rejĂ€lt ju.đź
URK! Stollan, intressant! Ja herre min jeđ
SjÀlv Àr jag nyss hemkommen, Äkte direkt efter jobbet pÄ tjejmiddag, vi fick avsluta lite tidigare dÄ en nyss fÄtt en liten och hade brÄtt hem. jag var sÄ trött sÄ jag klagade inte. fredagskvÀllar Àr inte de bÀsta av kvÀllar för mig och socialt mingel egentligen.
Nu ska jag se pÄ Roomservice, dallas och dobidoo, bara TV för hela slanten, eller ja, via datorn dÄ och hdmikabeln.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
# 6 Ingen aning hur det funkar faktiskt.
Slog i höften och axeln ganska rejÀlt och stukade foten och handleden, öm i ryggen ocksÄ. SÄ bÀst att vila sÄ det inte blir vÀrre

Brukar inte kÀnna av nÄn mer otur pÄ fredag den tretttondedagar, jobbet var lika spÀnnande som vanligt med en ung man som fick frispel i besöksrummet och sÄ gick jag faktiskt hem i tid idag sÄ jag har hunnit stÀda inför helgen! SÄ jo, ja en helt vanlig dag helt enkelt.
I morgon ska jag med svĂ€gerskan pĂ„ marknad, det var lĂ€nge sedan jag var pĂ„ en sĂ„n. Ănskar er en god natts sömn đŽ att Sols freaky kisse faller i dvala đŽoch sĂ„ nĂ„gra spöken till GunillaF đ»
See you
det lĂ„ter som alfons.. đ
Men sĂ„ Ă€r det ofta nĂ€r man fastnar vid datorn đ€«

đ kĂ€nner igen det dĂ€rÂŽrĂ„