Godmorgon 29 augusti
Godmorgon Godmorgon
Redan torsdag!!
Det vackra vädret fortsätter även i dag säger SMHI, men senare i veckan så ska det komma regn så det är väl bäst att njuta riktigt mycket i dag då.
Hoppas er dag blir en skön dag och att Ni kan fylla den med saker som gör er glada.
Själv kommer jag bli sen även i dag, mycket övertid så här periodvis. Men imorgon är det ju fredag🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon! Kallt om morgonen, varmt framåt förmiddagen är det här. Jag njuter av vädret! Härligt med årstider som vi har. Hoppas ni alla för en fin dag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon.
Kyligt på morgonen här också, bara 9 grader men förhoppningsvis tittar solen fram och värmer under dagen.
Ha en bra dag!🌺
God morgon..
Jag gick och la mig tidigt och sov länge… Men ska ju vara ledig och vila.. 😃
Sitter här och njuter av mitt kaffe och morgonstunden.. och tänker göra en bra stund…
Sen får jag se vad jag ska göra.. 🤔 Men det lutar åt att åka iväg en sväng till Maxi och handla. sen kanske börja med att fixa lite hemma. ..
Blir ju så hemskt mycket att plocka reda på när man inte hinner annars o är själv om att plocka. En lat tonårsson och tre katter som skråpar ned.. 🙂
Tycker det börjar märkas ute att det är slutet på augusti nu.. Mornarna är det dimma på vägen och på kvällarna är det mörkt. Man ser att vissa träd och växter börjar ge upp.. Är det lönnen som är så röd och fin på hösten??
Ha en bra dag… 🤗