25 Augusti
God lunchdags..
Märks att det snart nalkas mot hösten de är fuktigt ute på morgonen och på kvällen.. Men hösten har sin charm också med sina vackra färger som lyser. Så vi ska nog inte klaga och dagarna kan vara mycket varma och goa 🙂
Vill bara önska er alla en bra dag innan jag åker och jobbar..
Så ha en mysig söndag.. och njut av de fina vädret om ni kan det
Kram

Håller med Sol, hösten har sina poänger.
Slapp, slö och gäspig. Blev lite sent i går och uppe tidigt på promenad så jag har inte riktigt planerat min dag än. Lite pyssel och plock blir det väl, förberedelse inför jobb och skola imorgon men annars så står det mig fritt att klippa gräs, rensa ogräs och dammsuga - eller inte😉Men det förutsätter att jag har lust att räfsa upp gräsränder på mattan senare i veckan förstås, å det har jag nog inte vid närmare eftertanke. Så ja, en plan är klar iallafall.😴
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nu är det dags för mig att köra mina 6 mil till jobbet.. Men vad gör man inte för att få pengar och kunna överleva och försörja sina barn 🙂
Men har bett universum om ett jobb som är lite närmare mitt hem och som ger bättre tider och högre tjänstegrad. Så hoppas att universum hör mig och att jag får ett jobb som har allt jag behöver för att utvecklas som individ 😃
Ha de så bra alla goa.. så hörs vi..
Jobb dags för min del…
Kram
Gokväll
Här var det varmt och skönt som på många andra platser i vårt avlånga land 🙂 Jag har hunnit med nästan all tvätt innan jag tog en tur till min dotter och barnbarn, där blev jag bluden på god lax, potatis och dillsås mmm så gott det var sedan hade jag köpt glass till efterrätt. Vi fick sedan med oss på en skogs upptäcktsfärd med goa barnbarnet, det tar bara några få minuter in till skogen och där klättrade vi på "bergen" plockade blåbär och blev bitna av rödmyror 😃
När jag sedan kom hem blev det att ta tag i snabeldraken då min äldsta lämnat huset för veckan med sin hund och sedan även en dans med moppen och lite kvällsmat och kaffe på det 🙂 Ja, inte kändes det som jag gjorde så mycket idag, men när jag skriver ser det riktigt bra ut 😃
Sov gott när det är dags
Medarbetare på Druid & Shaman
God kväll på era alla..
Har haft en lång dag med jobb men nu är jag hemma och ska varva med lite snabbt och lägga mig snart..
På vägen hem såg jag ett rådjur som hade blivit påkört och försökte att resa sig upp igen.. Tror den brutit benet. Bilen framför stannade, så förmodar att han kört på det. Men jag är ju så blödig att jag funderade på om han bara kolla sin bil eller om han kolla rådjuret och ringde polisen. 🤔 Men man får väl räkna med att han gjorde som man bör. Hade verkat lite lustigt om jag stannat för att fråga om han skulle ringa polisen 🤔
Men bad universum att de till det stackars djuret i alla fall..
Sov gott när de är dags.. 😴De ska jag försöka göra 😴
Här var en lagom varm och solig dag.
Jag och en kompis var iväg på en föreläsning om rituell magi och häxkonst. Det var mycket intressant även om killen bara skummade lite på ytan. Bl.a. så visade han lite om hur man bygger upp ett altare och hur man jobbar med spirituella föremål. Killen som höll i det hela har testat det mesta inom magi, allt ifrån det svartaste svarta till det vitaste vita! Tyvärr berättade han inte så mycket om det och just det önskar jag att han hade berättat mer om!
Hoppas att det blir en fortsättning för det är ju alltid kul att lära sig något nytt även om just häxkraft inte är det största jag dras till.
Efteråt så promenerade vi hem och stod och pratade minst en timma om både föreläsningen och om livet i allmänhet!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!