Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 604 ggr
[Sol69]
2013-08-17 08:55
2

17 Augusti

God morgon..

Sitter med mitt kaffe och njuter av morgonstunden.. lugnet tycker jag Ă€r underbart 🙂

Idag fĂ„r jag besök av en annan iFokus medlem. som jag brukar umgĂ„s med privat. Första gĂ„ngen vi möttes va det som att möta min syster igen. 😃

Det ska bli skitkul att prata med nĂ„gon som har samma intresse som en annan och fĂ„ en dag tillsammans.. 🙂

Hade gĂ€rna trĂ€ffat er andra hĂ€r inne ocksĂ„. Men har en kĂ€nsla av att ni bor en bit ifrĂ„n mig. sĂ„ Ă€r inget man Ă„ker lĂ€tt över en dag och trĂ€ffar. đŸ€” Men vem vet vi kanske möts en dag och sitter med vara Tarot kort och har lite roligt Ă€n dag tillsammans 😃

Ha en trevlig lördag och helg..

Kram đŸ€—

Pagan
2013-08-17 10:53
1

Godmorgon

LĂ„ter som du har en trevlig dag framför dig Sol🙂

SjÀlv ska jag bara vara i dag. Göteborg har ju Kulturkalas nu sÄ det var en massa folk överallt, gott att Àta och trevlig samvaro. Blev sent innan jag var hemma och sent innan jag kom upp ur bingen i dag. SÄ idag blir det inte mÄnga knop som sagt.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Skogshumblan
2013-08-17 13:27
1

God middag. Ja Sol, hade gÀrna trÀffat er ocksÄ, men misstÀnker att Jönköpingstrakten inte Àr nÀstgÄrds direkt:) HÀr Àr höstdag och jag tror min hals Äkt pÄ halsflussen som gÄr nu. Inte alls vad jag vill, ska ju springa midnattsloppet om en vecka, kan inte bli krasslig innan dess ;) Efter en misslyckad middag tröstÀter jag lite godis. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-08-17 15:06
2

17 aug, min styvfar fyller Ă„r, gissar pĂ„ 72 kanske? Har tappat kontakten helt, eller rĂ€ttare sagt jag har klippt kontakten. Men Ă€ndĂ„ finns han dĂ€r nĂ€r jag ser dagens datum. Ironiskt egentligen, men man kan inte radera nĂ„gon helt och hĂ„llet ur ens liv Ă€ven om man vill med hela sitt hjĂ€rta. đŸ€”

Ja, visst vore det kul att trĂ€ffa likasinnade tarotintresserade och bara fĂ„ kĂ€nna att man möts med respekt Ă€ven för ens intresse! Men som sagt, vi Ă€r utspridda i landet sĂ„ det skulle vĂ€l till en hel del organisation för att det skulle bli av tĂ€nker jag. đŸ€”

HĂ€r lunkar dagen pĂ„, var med sonen till frisören sĂ„ han blir fin i hĂ„ret tills skolstarten pĂ„ mĂ„ndag. Han Ă€r inte sĂ„ glad för det, men har funderat en del pĂ„ gymnasievalet redan iallafall sĂ„ att han har förberett sig en del. 👍

Dotter Ă€r som en argbigga, som mamma gissar jag pĂ„ PMS
 Det lĂ„ter sĂ„ pĂ„ graden av humöret, hon Ă€r ofta arg och snĂ€sig, men det Ă€r en viss gradskillnad nĂ€r det Ă€r dags liksom. 😈

Maken, ja, han kollar pĂ„ TV och har inte lust med nĂ„t. Å jag dĂ„, ja, jag vill göra nĂ„t, men fĂ„r inte med nĂ„n pĂ„ ex bio som var en evighet sen! đŸ€Šâ€â™‚ïž

Ja, det var en rapport frÄn Fridelfinas 17 aug.

Önskar er alla en hĂ€rlig dag vart Ă€n ni befinner er! Kram ❀

Tarotstollan
2013-08-17 20:33
1

SjÀlv vaknade jag med vÀrdens nackvÀrk som gick upp i bakhuvudet som huvudvÀrk. Fick vingla ut i köket och proppa i mig nÄgra Alvedon och vÀcka djuren, ge dem mat, öppna balkongdörren och sen ramla ner i bingen igen.
Vaknade vid 17.30 tiden med fortfarande nackvÀrk men jag tvingade mig upp och in i duschen. Tog sen flera Alvedon och började laga mat.
Har ocksÄ varit hos en granne (han med de övervattnade blommorna) och hÀmtat nyckeln, de skall Äka i vÀg i morgon med husvagnen.

MÄr fortfarande skit men det mÄste gÄ, ha en fortsatt bra lördagkvÀll.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[Sol69]
2013-08-17 20:53
2

God kvÀll pÄ er..

Det krĂ€vs nog lite för att man ska kunna ha en större trĂ€ff med flera personer. Jönköping Ă€r ju bara strax över en timmes resa frĂ„n Motala. SĂ„ för min del Ă€r det inget större avstĂ„nd. Skulle vara kul om flera ville trĂ€ffas och lĂ€gga lite Tarot och prata lite.. 🙂

Jag har haft en givande dag med mat och kaffe och en lĂ„g promenad och sen lade vi lite Tarot.. SĂ„ nu fĂ„r vi se om vi tolkat korten rĂ€tt.. Om det stĂ€mmer det vi sĂ„g i korten.. 😃Men sĂ„g ut att bli givande mĂ„nader fram till nyĂ„ret för oss bĂ„da. Hoppas i alla fall att det vi sĂ„g stĂ€mmer, för dĂ„ bĂ„dar det gott.. 🙂

Hoppas ni alla haft en trevlig lördag och fĂ„r en mysig kvĂ€ll.. đŸ€—