Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 504 ggr
fridelfina
1

Halloj 11 aug

Usch, jag är arg och irriterad. Så där PMS:ig som jag var innan klimakteriet… 😈

Irriterar mig på grannar och alla runt omkring mig…

Hm, drar ett djupt andetag och försöker lugna ner orkanen som drar omkring i mitt inre… eller är det det känslor som behöver komma ut? Jag är annars vansinningt duktig på att hålla mig lugn och positiv i alla situationer… Kanske dags å löpa amok och säga ifrån? Grrr….

Vi får väl se hur dagen fortlöper? I morgon är det tillbaks till jobbet, kanske det som stör mig mest - jag vill inte tillbaks till jobbet!!! Vill vara ledig!

Ha det gott ni andra!

Amandla
1

Ut med det bara! Ta en lång snabb promenad, dammsug, dunka en bulldeg mot köksbänken… vad som helst som får ut energin. 

Jag ska ner till stan och äta mat med mina föräldrar om en stund, älskar att gå på restaurang! 😃

Skogshumblan
1

God eftermiddag. Ja fridelfina, ut med det bara och om möjligt få reda på orsaken. Kanske dn jordande meditation kan göra susen? Amandla ha det så trevligt och njut! Här blir inte många knop gjorda idag. Har kört ett par maskiner tvätt och har surfat webben runt efter en ny väska. Allt jag vet är att den gärna får vara i läder. Men sen velar jag mellan en liten "handledsväska" som jag får ner det viktigaste i och som ryms i jobbväskan ( datorväskan). Får nog lura lite till på det där. :) Hoppas ni alla får en fin kväll vad ni än har för er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

Hej på er Hälsningar från Hellas. Har det under bart å maten e helt fantastisk All inclucive is the shit!! Saknar smilyegubbar kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
1

Låter toppen, Pagan! Ha det bäst och njut av semestern ❤️

[Sol69]
1

God kväll. smyger in på en lånad dator och kollar läget lite.. Skönt avslutat jobb helgen och få varva med lite.. 

Hoppas ni andra haft en underbar helg.. 🙂

Elpida
1

Hej svejs!

Lat dag ända fram till kl. 16 då det var dags att skaka rumpan. Sitter mätt och belåten med en latte och ska snart inta tv-soffan!🙂

Amandla - dunka en bulldeg i köksbänken - hahaha. Den var bra!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
2

Deg är ett underskattad terapeutiskt redskap 😎😉

Tarotstollan
1

Spöregn och sen uppklarnande med lite sol och skön blåst.
Jag och kompisen stack till Djurparken för första gången i år. Det var många olika djurungar som hade fötts men även djur som blivit avlivade p. g. av sjukdomar och överbelastning. Det är tråkigt men sådant är ju livet i en djurpark, det finns inte varken ekonomi eller plats för allal!

Sen efter det gick vi båda och köpte mat och sen hem igen, var och en till sitt!
Så mina fötter, ben och rygg känns inte längre som att de hör ihop med resten av kroppen! Med andra ord: ont!

Ha en fortsatt bra söndagkväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
1

Det blev både meditation och promenad, så resten av dagen löpte utan några större utbrott! Men bulldeg ska kommas ihåg till nästa gång, tack för den!