Godkväll 9 juli
SEr att ingen startat en dagens tråd ännu och det är väl dags nu då! 😃
Har varit på stranden idag och bränt mig i solen på ställen där solkrämen inte nådde… 😞
Det har ändå varit en bra dag idag, en riktig semesterdag! I morgon väntar besök på hörselkliniken för vidare inställnig av hörapparat och så en date med gammal kompis (ev kompisar) som jag inte sett på länge och ett besök hos kuratorn för vidare terapeutiska samtal och min ryggsäck/inre barn.
Önskar er en god natt och en fin dag i morgon!

delar med mig av lite chill-musik som jag har i bakgrunden just nu:

Gott Fridelfina att du fått tid, mindre gott att du bränt dig i solen, aja baja. tack för musiken. Massa du har på gång nu och semester på det, vilket nog är tur så du hinner smälta allt.
Kom sent hem och fastnade framför dumburken för allsången hade börjat. Blir alltid lika hänförd att Håkan Hellström är så himla poppis. Vissa grät för de hade så mycket känslor i kroppen som inte fann någon annan väg ut.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Ett till tips på chill-musik: http://www.youtube.com/watch?v=uRhoWQX2OF8
Den är 4 timmar! har dock bara lyssnat på en liten studn ännu, men om resten är lika mysig blir det toppen att ha i bakgrunden när jag jobbar efter semestern! 😎 Vi får inte ha spotify nämligen och det är lite långrandigt med radio, eller cd ibland.
Ja, Pagan, vad är det medHällström egentligen? 🤔

Ja vad är det med honom egentligen?? Han kan ju inte hålla en ton men så in i bomben älskad, jag fattar verkligen inte. Just nu går TV:n och han underhåller från Skansen scenen i en timma med inbjudna gäster och alla är som galna och sjunger med i varenda låt?!
kanske nåt jag missat?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Solsken och varmt idag också. Har bara slappat hela dagen, det är för varmt för mig att orka göra något av värde mer än sitta framför datorn och tvn. Har varit lite tröttare än vanligt, kanske sviterna av festen igår hahaha!😉 Nej, allvarligt talat jag drack ½ glas med vin, resten cider och citronvatten så tror inte att det var det, så det är nog värmen som suger musten ur mig!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Åh Håkan…Ja vad är det med honom? För mig är det galwnhetwn, vemodet och så det där hopplöst svängiga. Har följt Håkan sedan "känn ungen sorg för mig Göteborg" kom och han är med än. Kanske inte lika intensivt som förr. Men det är nog han, Taube och Springsteen som håller hela livet ;) Värst vad du håller igång Fridelfina, semestern ska man väl vila på eller? ;) Pagan, siktar du på att jobba ihjäl dig? Tror bestämt jag ska ta ett snack med "uber- Pagan" så det blir lite mindre disciplin i ledet där… Stollan ja värmen suger must ur en. URK känner jag efter dessa dagar. Vill ha ett par dygns regn nu. Så svampen och bären kommer:) Själv har jag inte fått mycket gjort idag, sprang 9 km nu i kväll men URK vad varmt det var. Fick ta några små korta pauser för att inte smälla av. Ska strax somna hoppas jag. Ha en fin dag i morgon!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Oki, jag tar kvasten, kraschlandar hos dig om ca 2 minuter. ;)
/ Skogshumblan
Ja alltså, jag hoppas av i farten så får kvasten landa bäst den vill. Har inte tid med lugna fina landningar när du jobbar ihjäl dig. Seså lägg dig på soffan så ska jag hypnotisera dig och snacka med Pagan den förskräckliga. *sätter på en meditation med Kelly Howell så är du borta på två röda, viskar sedan vänligt men bestämt " allt har sin tid, vila och återhämtning fuskar man inte med. Att njuta av väl utfört arbete är viktigt. Allt du vill kan du göra bättre om du vilar…*
/ Skogshumblan
Duktig Pagan. SÅ, nu ser jag fram mot att du har lite ordning och reda med dig själv och njuter, jobbar och vilar i rätt proportioner. Annars får du hojta så kommer jag tillbaka för rond två. Moahaha!
/ Skogshumblan
Haha Pagan, jag tror jag dör av skratt! Förlåt att jag glömde att väcka dig efter mitt lilla snack! Hoppas gubben förstår;)
/ Skogshumblan
:)
/ Skogshumblan