Godkväll 28 juni
Hej på er, eller godafton vore väl mer på sin plats.
Så kom då ääääntligen fredag!! Så efterlängtad!!
Hoppas er dag varit bra, själv fick jag jobba över och efter att ha ätit en sen middag så kan jag äntligen känna att jag är ledig!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll, hoppas alla får en skön kväll.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll,
Här är det lugnt och skönt framför tvn med godis 🤪😛
Ha en fin helg allihop 🙂
Sajtvärd på Övernaturligt
#3 Haha 😂
Jag har börjat med MSM så jag somnar aldrig 🤐
http://www.svenskhalsokost.se/produkter/msm_pulver?gclid=CNC45ZK3h7gCFVF6cAodOgwAkA

Jag äter ju också MSM sedan flera veckor. Jag är jättepigg på dagarna efter en seg morgon men framåt eftermiddagarna är jag himla trött och somnar direkt på kvällen, men vaknar efter två timmar och kan bara inte somna om. Nu har det hållit på i ett tag och jag börjar känna mig himla sliten. Har ju kommit in i en sväng där jag tycks hitta saker jag bara måste göra som att bära sten, göra nya rabatter, skyffla 6 kubik jord eller nåt annat som inte kan vänta till en annan dag. Jag måste lära mig att slappna av igen, men just nu minns jag inte riktigt hur. Slappar jag en dag så måste jag kompensera det dagen därpå med att göra nåt ännu nyttigare.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Gör du!! Vad tycker du annars om det, berätta? MSM:et alltså.
Jag har bara ätit det i en vecka (drygt) men flera vänner som har gjort det längre mår kanon eller mycket bättre. Allt från sömn, vikt, hår och så vidare.
Det kanske är i perioder det där också, piggheten. Man ska ju inte äta det för längre heller. Är det sen MSM:et du känner så? Att du måste göra saker? Kanske ska du dra ner på intaget?
Jag tycker också att jag måste göra saker hela tiden, men så har det alltid varit (tror jag), men nu när du säger det, som när jag inte har några uppgifter via skolan, letar jag saker att göra 🥵🙂
Tack Pagan. ❤️
Ja, vi är nog lite sjuka, det måste vara så. Speciellt när man som jag börjar städa i skåp mitt i allt 😴😮🥵😃
Haha 😂😭
Å, den gillar jag. Tänker på Coyote Ugly: http://www.imdb.com/title/tt0200550/
Ja den är så söt, eller tjejjen är det - och killen. Å vad jag gillar kärleksfilmer, det vill jag se nu ❤️
Dagboken - bästa någonsin: http://www.imdb.com/title/tt0332280/
Ooo ja, den har jag gråtit till flera gånger - tror t.o.m min sambo blev rörd. SE DEN om du inte har gjort det!
❤️
Jo, men på engelska tror jag: The Notebook
Haha om man blir städtokig av det där msm behöver jag absolut det! Städade iofs skafferiet idag, herre min je vad där såg ut innan! Haffseri!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja men visst är den, så söt! Har sett den ett par gånger, blir så kär varje gång :)