Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 520 ggr
Pagan
2

Godkväll måndag

Skogis bästa dag på veckan är här

Vad gör ni/har Ni gjort i dag då?

SJälv har jag varit på jobbet, vattnat "gräsmattan" klippt buskar och satt skott i krukor (hoppas hoppas) varit på lantmännen och köpt gödsel, storstädat garaget efter flera veckors "slit och släng", lagat mat, ätit, och nu sitter jag bara och slappar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2

Jajamen måndagar är ju som ess i en lek- allt är nytt och orört. :D Dagen har varit bra. Har jobbar halva dagen, varit på arbetsförmedlingen och aktiverat mig som helt delvis arbetslös denna vecka och helt arbetslös på måndag. Har nog världens bästa arbetsförmedlare, hon är mänsklig och trevlig, sånt gillar jag. Har en mysig kväll med lilla mamma som kom på blixtvisit på väg hem från Stockholm. Alltid lika gott att få ha henne här och rå om henne. Säger godnatt för snart lär jag däcka:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

gevalina
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna dag åkte jag till  Sjöbo och strosade runt lite. 

Köpte mig en liten älva….och besökte biblioteket där de visade vackra grafiktavlor.

I morgon bär det i väg till Onslunda och besök i Borstbutiken och Hembygdsmuseet. 

Ha en bra natt.

Pagan
2

Vad trevligt Skogis, att få rå om mamma i lugn och ro. Sov så gott

oj vad du reser gavelina En liten älva, å så gulligt!

Nu ska jag ta en dusch och runda av. Sov så sött alla goa.

Sajtvärd Tarot

Amandla
2

Jag har haft två klipphundar här idag och imorgon kommer en till. Efter det lär det bli storstädning. Att ha klippstuga i vardagsrummet är enda lösningen här men det är avklippta pudelhår överallt :-/ Just nu sitter jag på balkongen och myser under en filt, det är så härlig luft ikväll. Alldeles lugn och stilla :-)

Isa56
2

Gokväll allesammans 😃

Vad mysigt ni alla verkar haft det idag. Ja frånsett en massa pudelhår kanske. 🤔

Här har det jobbats och besvarats e-mail. I övrigt ingenting. 

Önskar alla en go kväll och en god natts sömn på det.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2

Full rulle på er som vanligt ser jag!

Här har varit strålande solsken och varmt med lite fläktande blåst, skönt!

Var tvungen att gå till bibban och lämna tillbaka 5 böcker och jag hade inte läst en enda av dem! Skulle inte låna nya eftersom jag har flera kvar hemma och det räcker, men det blev 4 st. ändå!🤪

Sen gick jag till mamma, fick hjälpa henne att installera hennes nya trådlösa talefoner. Fick med mig nykokt rabarbersaft, en rabarberpaj, bullar och muffins hem!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

vilket bra byte Stollan🙂

Sajtvärd Tarot