Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1382 ggr
Tarotstollan
2017-08-01 04:41

Månadens kort Augusti 2017.

Var med och dra kort och se hur månaden Augusti blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Mitt kort blev Kejsaren. Maskulin kraft och stabilitet som jag kan använda till att stärka mig själv. Veta vad jag klarar av och orkar jobba vidare med.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
2017-08-01 05:03
#1

Ojsan. Jag fick två kort. III Kejsarinnan, och XX Domen. Stora händelser, en viktig månad. Och jag tror jag vet vad det hela handlar om.

Anngerd
2017-08-01 13:05
#2

Jag drog två kort prins i svärd och månen.

Jag tolkar detta som att någon har koll på mig. Denna månad gäller det att använda sig av sin intuition för att månaden ska bli bra.

Tarotstollan
2017-09-01 07:20
#3

Jag fick ju Kejsaren som mitt kort och jag tror att det har varit en mycket lugn och avvaktande Kejsare denna månaden.  Någon som avvaktat för att se hur jag har klarat av att styra mitt liv under månaden som gått.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2017-09-01 07:40
#4

Jag fick Kejsarinnan och Domen. Det som har hänt är främst på hälso- och arbetsfronten, och det är ganska avgörande för min del. Jag har som Domen sa fått fatta en del beslut. Kejsarinnan kan jag tolka nu som att jag äntligen tar egna initiativ, jag tar tillbaka makten över mitt liv och min hälsa.

Upp till toppen
Annons: