Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Tidningen Free nr 4, 2017.

2017-07-15 04:55 #0 av: Tarotstollan

Här kan ni läsa senaste numret av tidningen Free eller se var ni kan hämta tidningen om ni hellre vill det.
https://issuu.com/tidningenfree/docs/1704

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-07-15 09:06 #1 av: Ghosthunter

Tack Stollan! Det var ett tag sen jag läste den tidningen. Det brukar finnas flera nummer av tidningen på alternativmässor, som man får ta gratis. Så jag har läst den en hel del.Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-07-15 20:06 #2 av: Tarotstollan

Ja, jag tycker den har intressanta artiklar som man sen kan spinna vidare på om man är intresserad. Alltid kul att se vad som händer i vårt avlånga land.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-07-15 20:14 #3 av: Ghosthunter

Javisst är det. Det är en bra tidning och jag gillar mest gamla hederliga pappersutgåvor och de har de ju fortfarande!Tummen upp

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.