Annons:
Etiketttolkningar
Läst 976 ggr
Dannita
10/20/16, 11:14 AM

Tolkning

Hej. Jag skulle behöva hjälp med tolkning av två läggningar. Det är en läggning om relationen mellan mig och en annan och vad han känner för mig. Vid läggningen om vad han känner la jag 3 kort för då, 3 för nu (korten 1 bägare, 7 mynt och bäggardrottningen) och 3 för framtid. Realations läggningen är Davidsstjärnan enl. Jolanda den 3:e. 1: 3 stavar jag undermedvetet. 2: 2 mynt mina känslor 3: 2 stavar framtiden 1: 6 mynt han undermedvetet 2: kärleksparet/ de älskade hans känslor 3: magikern gemensama nämnare Tacksam för hjälp.

Annons:
Tarotstollan
10/20/16, 8:08 PM
#1

Hej Dannita och välkommen hit in!
Vi hjälper gärna till med tolkningar men inte förrän att du själv har talat om hur du tolkat korten. Så lägg in din tolkning här, så får vi se om det finns några som vill hjälpa till med tolkningen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Dannita
10/20/16, 9:27 PM
#2

Hej igen. Ska försöka vara neutral. Vid läggningen om vad han känner för mig nu 1 bägare villkorslös kärlek och kärleksgåva, 7 mynt att det inte är lätt pga sorglig historia och elände, bäggardrottningen att han är/ vill vara överbeskyddande. Realations läggningen är Davidsstjärnan enl. Jolanda den 3:e. 1: 3 stavar är kommunikationen som ordlös som typ besättningen på en segelbåt där alla vet sin uppgift känner jag undermedvetet. 2: 2 mynt är att det är mycket om kring mig och att jag ska ha fötterna på jorden är mina känslor. 3: 2 stavar förverkliga idé och styras av intution är framtiden för "oss". 1: 6 mynt är undermedvetet att han vill ge/dela med sig utav det goda i livet. 2: kärleksparet/ de älskade är att kan känner att "vi" kompletterar varandra och är "partners" på något sätt. 3: magikern som representera gemensam nämnare är att "vi" intellektuellt klär varandra/ stark intellektuell attraktion.

Upp till toppen
Annons: