Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 3499 ggr
Amandla
2015-05-05 11:27

Intuitionsövning

Här på Tarot brukar vi ha en intuitionsövning varje dag. Den som först känner rätt svar och skriver in det i aktuell tråd får göra övningen dagen därpå.

Vill du göra en intuitionsövning på egen hand så går det bra, men det får bara finnas en sådan per dag förutom den dagligt återkommande övningen  annars finns risken att loggen fylls med övningar och medlemmarnas frågor knuffas ner. Kalla din övning i så fall för "Intuitionsövning 2" plus dagens datum.

Ämnet för övningen får inte snudda vid avläsning, som ex. frågan "är jag gravid" eller "får jag jobbet". Sådana inlägg tas bort direkt av admin.

  • Först skapar du en ny tråd, rubriken ska vara Intuitionsövning + dagens datum, alternativt Extra intuitionsövning + dagens datum, beroende på vilken av övningarna du svarade rätt på.

  • Välj etikett intuitionsövningar.

  • Skriv din fråga.

  • Sedan kryssar du i rutan för "skapa undersökning" som finns under skrivrutan. Då kommer det fram en ny ruta där du skriver in de olika svarsalternativen,  4-7 alternativ är lagom. Dubbelkolla så att allt ser rätt ut, det går inte att rätta i den här rutan i efterhand.

  • Publicera inlägget.

  • Nu klickar du själv i det rätta inlägget och skriver det rätta svaret.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
fridelfina
2015-05-06 18:12
#1

Borde kanske fästas överst eller? Bra info!

 
 

Amandla
2015-05-06 18:42
#2

Tråden ligger överst (under Aktuellt just nu). Dessutom ligger den i lexikonet så varje gång någon skriver intuitionsövning så blir det markerat. 

Tillägg: Fast tack vare teknikens under så blir det inte markerat just nu, fattar inte? Aja.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2019-05-07 10:39
#3

På darriga ben ska jag prova idag…Kram och tack Amanda!🤗 från WL🌺

Amandla
2019-05-07 17:11
#4

👍🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: