Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 699 ggr
Tarotstollan
2/17/15, 12:38 AM

Nya lekar under 2014.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Mysan59
2/19/15, 5:13 PM
#1

Tack för det! Är sugen på en ny lek, har nu Jolanda den tredjes samt Crowley´s.

Jolandas gillar jag inte, vet inte varför jag köpte den ens. Och Crowley´s (vet inte vad den heter egentligen) är lite för svår, för mig, fast den är snygg.

Vill hitta en lätt och snygg lek. Jag håller på att lära mig ff och spår inte någon eller så. Men om jag hittar en lek jag trivs med så kanske jag kan klara av det också.

Tarotstollan
2/19/15, 7:59 PM
#2

Vad kul att du letar efter en ny lek, inte det lättaste med det utbudet som finns numera! 👍Hade ju varit roligt om man åtminstone hade kunnat se 10 - 15 kort ur varje lek på någon sida. Som det är nu kanske i bästa fall 5-7 kort och det tycker jag kan vara lite för lite om man har svårt att bestämma sig för en lek.
Ja, Crowleys lek heter väl "Thoth" egentligen men hur man uttalar det är en bra fråga, i och med att han var engelskspråkig så borde det ju uttalas med läspljud i båda ändarna tror jag men det låter ju väldigt konstigt🤔Jag brukar kalla den "Totten" och det har jag hört massor av andra säga också!😃 Annars så säger många bara "Crowleys", eller så lägger man ihop namnnman Crowleys Thoth så kärt barn har många namn!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mysan59
2/19/15, 8:45 PM
#3

Ja just det, Thoth heter den ja 🙂

Ja jag håller med dig, det är svårt att hitta en lek man vill ha och speciellt på nätet där man, som du säger, bara ser ett fåtal av korten, så därför blev jag glad när du lade upp denna tråd. 👍

Tarotstollan
2/19/15, 9:35 PM
#4

 Här är en länk till flera lekar jag lagt in innan. Det finns fler länkar under "Gott och Blandat" om du vill leta själv, eller du kanske redan sett dem!

http://tarot.ifokus.se/discussions/5169d4fc8e0e7455b400079d-flera-nya-lekar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mysan59
2/20/15, 10:20 AM
#5

Nej dom tror jag inte att jag har sett, men ska göra det nu. Tack för länken/arna

Mysan59
2/20/15, 10:56 AM
#6

Jaa som sagt var, synd att man inte kan se flera av korten i en lek, men denna gillar jag och den finns på Bokus (tror jag, minne som en guldfisk) och kostar 180:-. Lagom pris också.

http://www.newpage.se/product.php/2368

Annons:
Upp till toppen
Annons: