Annons:
Etiketttolkningar
Läst 867 ggr
jojjana
8/18/14, 1:16 PM

3 page i en läggning

Hur skulle du tolka 3 page i en läggning på 7kort ?

tidigare i år fick jag 3 ess eller tom 4 ess i mina läggningar. Men det vet jag att det betyder förändringar till max..

Frågan som ställdes var en enkel fråga huruvida jag skulle åka in till stan imorgon eller idag… idag fick tornet och imorgon drog jag 3 st page..

Annons:
jojjana
8/18/14, 2:01 PM
#1

Jag tror det hänger ihop med den nya affärsidén. Jag ska fokusera strukturera och jobba på denna istället för att åka in till stan. Använda energin till att skapa förutsättningar till ett blomstrande företag än att smita iväg och göra roliga grejor. Det finns en möjlighet om jag åker in imorgon att jag kommer träffa personer som är meningen att jag ska träffa som kommer hjälpa mig på traven för att få skapat det jag vill få skapat.

Sen tycker jag det är underbart när andevärden ger mig så tydliga budskap genom att ge mig 3 st av samma. Jag tror de vet att jag behöver denna tydlighet..

i början av sommaren var jag på utbildning på Arthur findley collage, i London.. någon mer som varit där?

Tarotstollan
8/22/14, 9:42 PM
#2

Jag har aldrig fått tre pager eller prinsessor, som de också kan kallas  i någon läggning som jag kommer ihåg.
Svårt att säga hur jag skulle tolka det, först beror det ju på vilka tre och sen kanske lite vad de andra korten runt om är för några. Dessutom i vilka positioner de hamnar i.

I min "fuskar" pärm, kompendiet som jag fick när jag gick mina tarotkurser står det att 3 prinsessor betyder bl. a. utväxlande av brev, ställningstagande.
Så du får se om de betydelserna kan ge dig något svar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: