Annons:
Etikettköpes-bytes-säljes
Läst 1850 ggr
Nicollan
2014-05-18 14:28

The Celestial Tarot

Är det någon som har denna kortlek till salu?

Drömde nämligen att jag var i en butik med tarotkort, och då kände jag på massor olika och valde just denna fina lek!
Ser det som ett tydligt tecken, haha! :D

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Nicollan
2014-05-18 14:29
#1

Förresten.
Om det är någon annan som använder den, så får ni annars gärna skriva vad ni tycker om den rent allmänt också :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Tarotstollan
2014-05-18 18:14
#2

Lägger in en länk så de kan se vilken lek du menar.
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/celestial/

Tyvärr har jag den inte, (ännu är väl bäst att skriva). Det är en spännande lek med alla astrologiska tecken osv
Jag tycker om den blå färgen som är i korten.

Ja, drömma om tarotlekar är alltid spännande. Har ju själv skrivit lite om det här innan.

Kommer du att köpa leken även om ingen här har någon att sälja till dig?
I så fall hoppas jag att du berättar hur du tycker att den är bildmässigt, kvalitén och jobbmässigt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nicollan
2014-05-18 18:35
#3

Väldigt vackra bilder, och jag har ju även en förkärlek för astrologi passande nog..

Kommer köpa leken i framtiden oavsett! Och självklart kommer jag berätta om den då :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Nicollan
2014-05-27 23:23
#4

Nu är den beställd, can't wait! 😃

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Tarotstollan
2014-05-27 23:44
#5

Kul! Spännande!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nicollan
2014-05-28 14:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Gud vilken tur att det var så snabb leverans, med tanke på att jag är så otålig och nyfiken av mig!

Har redan fått den och det känns superbra. Så otroligt vackra bilder!
Gillar speciellt prinsessorna, som symboliserar en varsin årstid :)

Nu ska vi ta och lära känna varandra jag och korten :D

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Tarotstollan
2014-05-28 20:07
#7

Oj, ja det var snabbt! Lycka till med din nya kompis!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: