Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1244 ggr
Evelina!
4/21/14, 7:22 AM

Vill träna tarot - änglakort

Har tidigare lagt en del vanlig Tarot, men fick ibland lite olustkänslor av dessa läggningar varpå jag slutade med det ganska snart. Häromdagen hittade jag emellertid en lek som heter Änglatarot som kändes mycket fridfull och vänlig varpå den fick följa med hem. Nu söker jag personer att öva på, för att lära känna leken lite till och för att öva min förmåga att tolka korten.

Jag är ännu inte så duktig att jag kan göra mer allmänna läggningar utan jag vill ha en mer specifik fråga att ställa till korten. Förvänta dig också att svaret kan ta en tid då varje läggning är ganska energikrävande för mig och att jag därför bara orkar med maximalt 1-2 läggningar per dag.

Jag börjar med de fem första som skickar en fråga i ett PM till mig. Underteckna gärna med ditt förnamn då det känns mer naturligt för mig att ställa frågan till korten då. Skriv också i tråden att du sänt ett PM till mig så att andra vet när det är "fulltecknat".

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
[Oniq]
4/21/14, 10:40 AM
#1

Hej. 

Sänder ett pm till dig. 

<3

[Sol69]
4/21/14, 5:18 PM
#2

Skickat ett pm men glömt att skriva det här 😃

anwa
4/21/14, 9:11 PM
#3

Hej, skickar också ett PM till dig :-) !!!

Thessan82
4/23/14, 12:26 AM
#4

Skickar PM till dig. :)

findusfelix
4/23/14, 12:16 PM
#5

Skickat pm;)!

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Knorran
4/24/14, 12:37 AM
#6

aaaaw attans också :( bättre tur nästa gång!

Annons:
Evelina!
4/26/14, 2:26 PM
#7

Nu har jag äntligen betat av de läggningar jag utlovat, så nu finns ytterligare två chanser att bli spådd i änglakorten. Dock är det inte aktuellt om du inte kan tänka dig att ge feedback på det jag fått fram, inte för att jag är nyfiken över frågorna som ställs, utan bara för att få en uppfattning ifall jag tolkat korten rätt.  🙂 Glöm ej heller att skriva här i tråden när ni sänt ett PM.

Och du Knorran (#6) är hemskt välkommen att PM:a även fast det skulle bli fulltecknat ytterligare en gång.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Nicollan
4/26/14, 4:46 PM
#8

Har skickat ett PM till dig :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

[NeferNefer]
4/26/14, 7:12 PM
#9

Jag med!

Skogshumblan
4/27/14, 7:05 AM
#10

Ska vi låsa tråden?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Evelina!
4/27/14, 10:13 AM
#11

#10 Det blir bra!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[Sol69]
4/27/14, 10:19 AM
#12

Vill bara tacka för en kanon läggning 👍

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: