Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1329 ggr
Kaptenalexa
2013-04-03 16:21

Min första egna Tarotlek :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är helt ny på att läsa med Tarotkort men av en slump kom jag in på det för några veckor sedan. Har smygläst här på forumet utan att våga säga något :3

Idag kastade karln en kartong på mig från Bokus där Shadowscapes Tarotkort låg :D Oh så jag har längtat!

Håller än så länge på att bekanta mig med dem, älskar deras utseende och jag tycker att dem känns väldigt lättolkade, lätta att ta till sig och ger mig en må bra i magen känsla :)
Får se hur bra vi kommer komma överens!

Jag låg väldigt krisigt till ekonomiskt och av en slump ramlade det in pengar från både höger och vänster, det kändes som att jag var menad att få hem denna lek asap!

Annons:
Amandla
2013-04-03 16:40
#1

Välkommen hit Kaptenalexa och grattis till första tarotleken! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-03 16:46
#2

Välkommen hit, kul att du vågade ge dig in i trådarna. Grattis till en bra karl & din första lek. Fråga om det är något:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Kaptenalexa
2013-04-03 17:08
#3

*stort leende* Man tackar :)

Jag känner att alla ni som befinner er här på sidan sitter på mycket och bra information.

Man lär sig en del av att smygläsa ;)

Isa56
2013-04-03 18:08
#4

Välkommen och grattis till både snäll karl och lek. 🙂

Bara fråga om det är något. Ingen fråga är för dum eller för liten. Vi lär av varandra.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2013-04-03 18:17
#5

Välkommen Kaptenalexa till oss och välkommen ut ur garderoben😉Så himla härligt du beskriver din känsla av att din nya kompis hittat hem. Jag har samma lek, väldigt vackra bilder. Glad att du hittat hit.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Ravenna]
2013-04-03 18:31
#6

Välkommen! Vad kul och grattis till tarotleken, den ser väldigt vacker ut som sagt. Lycka till med den! :-)

Annons:
Tarotstollan
2013-04-03 20:59
#7

Grattis och välkommen hit!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-04-04 20:03
#8

Välkommen till oss! Och grattis till en otroligt fin tarotlek.


Upp till toppen
Annons: